Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kurzweil 3000

  • eva reijnders

    Graag wil ik meedoen om het goedkoper aan te schaffen..

    Heeft iemand tips waar ik het goedkoper vandaan kan halen?

    groet Eva

  • nicky

    Ja wij zijn van de partij met deze inkoop korting

    Waar kan ik daar de info over vinden !!!

    Groet Nicky

  • K.G. Liem

    Eva Reijnders,

    Kan je contact opnemen met ons via de mail?

    Mvgr.

    Giegieeva reijnders schreef:

    >

    > Graag wil ik meedoen om het goedkoper aan te schaffen..

    > Heeft iemand tips waar ik het goedkoper vandaan kan halen?

    > groet Eva

  • Saskia

    Hallo, Ook ik wil kurzweil aan gaan schaffen en ben geinteresseerd in een gezamelijke inkoop, maar wel als de spraak ook in nederlands is en het op de usb stick zit… Hoe gaat dit gezamelijk inkopen in zijn werk?

  • K.G. Liem

    Saskia,

    >Hallo, Ook ik wil kurzweil aan gaan schaffen en ben geinteresseerd in een gezamelijke inkoop, maar wel als de spraak ook in nederlands is en het op de usb stick zit… Hoe gaat dit gezamelijk inkopen in zijn werk?

    We kopen de nederlandse versie bij de nederlandse agent, Lexima. En de standalone versie en de usb versie kosten evenveel. Bij de standaloneversie zitten 2 licenties en voor 85 euro kan je een licentie over laten zetten naar een usb versie (staat op de website).

    We moeten onze namen, adressen en emailadressen opgeven, voor uitbetalen of een machtiging afgeven en we krijgen alles thuis.

    Misschien wilt U mij direct mailen, dan kan ik U meenemen in mailings naar allen.

    We moeten voor de belasting nog dit jaar tot aanschaf overgaan, dus we hebben wat haast. Ik moet nog even horen wanneer we uiterlijk moeten bestellen.

    Mvgr.

    Giegie

  • K.G. Liem

    Eva,

    We moeten dit weekeinde bestellen. Dus als je nog geinteresseerd bent.

    Op de kleurenversie krijgen we 125 euro korting als we 7 stuks kopen.

    Mvgr.

    Giegie

  • Saskia

    Ik doe mee

    Kurzweil 3000 versie 10 kleur

    zie mijn direkte mail! Ik ben ook nog op zoek naar anderen die mee willen doen!!

    saskia

  • Peter

    Kan ik hier nog gebruik maken? Ik wil het ook nog op dit jaar aanschaffen.

  • K.G. Liem

    Peter, Ja, stuur mij dan even je mailadres. Dan kan ik je de mailing doorsturen.

    Idem voor Eva Reijnders.

    Mvgr.

    Giegie

  • Joop Mieke Groen in 't Wout

    Goedenavond,

    Wij kijken toevallig net op deze site en zie dat jullie gezamenlijk Kurzweil in willen gaan kopen. Wij nemen aan dat dit inmiddels gebeurd is.

    Wij zitten al enige tijd in twijfel want wij zijn zeer geintresserd in Kurzweil 3000 incl. kleurscan maar de stick met deze software lijkt ons ook zeer interessant.

    Nu lezen wij dat je een licentie over kan laten zetten op stick voor 85 euro, klopt dit?

    Op de site van Lexima lazen wij dat er toch wel een verschil is tussen de stick en de standalone versie.

    Kan iemand ons wegwijs maken?