Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

daisy-spelers

  • Stephanie

    hallo ik ben stephanie

    ik heb 14 jaar en ben best wel erge dyslectie, en ben nu van plan om een daisy speler aan te vragen. maar ik weet niet wat het funtioneelste is om mee te werken een tafelmodel waar meer functies op zitten maar ook best zwaar (ik wil hem ook mee naar school meenemen dus dat is wat minder handig) of toch een klein model dat makkelijk te vervoeren is maar ook weer minder functies heeft.

    heeft een van jullie meschien ervaring met een bapaalt model wat voordelen of nadelen met zich mee brengt?

    al vast bedank !

  • P.Smeijsters

    Onze dochter Marlou heeft ook Dyslectie en we hebben dan ook 3 jaar geleden een daisy speler aan geschaft, waar ze heel veel profijt van heeft gehad, ze nam hem ook mee naar school.

    Ze is nu klaar met vmbo tl en gaat verder met een vak opleiding (SPW) en daarvoor heeft ze de daisy speler niet meer nodig.

    Vandaar dat wij hem verkopen de prijs die wij er voor betaald hebben is 399 euro en we verkopen hem voor 200 euro let op; het is wel de orginale daisy speler.

    heb je intresse bel dan gerust 0475-488149 of 06-52105301.

    Gr Fam Smeijsters

  • keti

    Hoi,

    Ik heb de daisy speler via het ziekenfonds vergoed gekregen omdat mijn zoontje dyslexie heeft, en het bewijs kon overleggen.

    Dus informeer eerst

    Hij Heeft de solar en die werkt heel goed en neemt hem ook mee naar school.

    groet