Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

engels boek

  • Izzy

    Hallo allemaal

    Ik heb een vraagje: Zijn er meerdere personen op dit forum die ook moeite hebben met het lezen van engelse boeken. (of andere taal dan NL)

    Ik zit namelijk op de Havo, ik kan perfect engels praten. Maar bij het lezen van een engels boek, heb ik zo'n ongeloofelijke concentratie nodig om het boek te snappen.

    NL boeken gaan weer wel prima.

    Zijn er meerdere mensen die dit ook hebben?

  • Danielle

    hoi Izzy,

    ik hoef nog geen engelse boeken te lezen,

    maar wel engelse teksten,

    en dat vind ik wel moeilijk. Hier haal ik ook slechte punten voor.

    Ik kan ook best goed nederlands lezen.

    maar ik heb hier dus ook moeite mee.

    nog veel succes met het lezen.

    Groetjes Danielle

  • nijntjepluis

    Misschien kun je je laten voorlezen. Dus dat iemand je het boek voorleest en dat je dan meekijkt. Dat helpt bij mij.

  • Monique

    Mischien kan je een daisy cd aanvragen van dat boek

  • dyslexie-girl13

    ey

    ik heb dat ook maar ik moet geen boeken lezen maar wel leesteksten in mij sb. ik kan dat ook niet zo goe! :( en als ik die tekst dan 3 keer lees gaat da wel ietsje beter ma nog ni helemaal super :) veel geluk en moed voor u volgende engelse boeke!!

    groetjes

  • vera

    ik ben vera, ik heb dylexie en ik ben ook slecht in engels.

    bij boekjes moet ik me echt heel erg concentreren en bij teksten heb ik pas 1 voldoende gehaald. leren over het algemeen gaat wel. ik heb wel eens een onvoldoende, maar ja, dat overkomt iedereen.