Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kinder/ouders forum

  • monique

    hoi

    ik loop met de gedachten en forum opte zetten voor kinderen met dyslexie zodat ze ook een plek hebben samen gezelig te babbelen enz tevens wil ik er een hoekje voor de ouders bij maken .ik kan dit natuurlijk niet alleen en zoek daarom ook wat mensen die samen met mij het forum in de gaten kunnen houden omdat ik niet weet of er behoefte aan is dus wil ik vragen of je wilt reageren als je denkt dat het intresant is voor jou of je kind/deren

    groetjes monique

  • joke

    hallo,

    Volgens mij is dit al het forum voor kinderen; zie ook een bericht van visje.

    groeten

    Joke

  • monique

    helaas dit is een prikbord geen echt forum

  • visje

    Ik vroeg me af of dit een forum is voor kinderen er antwoorden en plaatsen hier alleen maar ouders wat dus is dit niet echt een hoekje voor kinderen. Althans het nodigt hen niet uit…

  • monique

    vandaar dat ik een forum voor kids wil gaan opzetten had het bericht geplaatst om te kijken of er vraag naar was zodra het opgezet is plaats ik een berichtje met de link ben aleen nog ff op zoek naar een naam dusals je ietsleuksweet

  • visje

    Hoe gaat het nu met het opzetten van die site. Lukt het al een beetje?

  • monique

    ben er druk mee aan de gang ben een tijdje ziek geweest dus had niet echt tijd maar hoop in ieder geval vandaag dat hij online kan en vandaar uit kanik verder

    maar je hoort het meteen

  • monique

    visje hier is de link van het forum

    ik ben nog bezig maar alsje ideen hebt wat kinderen daar zouden willen hoor ik het graag

    http://uniform.messageboard.nl/10016/index.php