Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

interesse?

  • Marianne

    Heb voor een andere prikbord een heel uitgebreid stuk gemaakt met info van artsen over visolie. Deze is ook zeer nuttig bij dyslexie. Is daar hier ook interesse voor??

    Laat maar weten, bij 3 positieve reacties zal ik het plaatsen.

    Groetjes, Marianne

  • ellen

    ja graag!!

  • J. PONSEN

    Ik ben wel nieuwsgierig naar die visolie. In capsules of wat dan ook? Hoe werkt dat dan. Waarschijnlijk is mijn zoon ook dyslectisch, dat wordt nu onderzocht op de leeskliniek.

  • monique

    op de bijeenkomt voor dyslectie kwam visolie ook aan de orde volgens hun werkt het niet maar zelf gebruik ik het bij me dochter maar merk zelf wel dat haar concentratie omhoog is gegaan

  • jermen

    hoi monique

    Ik denk dat visolie inderdaad de concentratie kan verbeteren en in ieder geval een hulpmiddel is voor een kind met dyslexie, het zal niet de dyslexie weghalen maar dat doet ook een behandeling niet maar het kan wel dat extra zetje geven als hulpmiddel.

    groetjes jermen

  • allubaba

    uy,uyyygikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkJ. PONSEN schreef:

    >

    > Ik ben wel nieuwsgierig naar die visolie. In capsules of wat

    > dan ook? Hoe werkt dat dan. Waarschijnlijk is mijn zoon ook

    > dyslectisch, dat wordt nu onderzocht op de leeskliniek.

  • Moon

    Ik zou graag je verslag willen lezen!

    Heb een dochter met (waarschijnlijk..) dyslectie en geef haar al geruime tijd visolie-capsules.

    Heb zelf wel het idee dat ze meer geconsentreerd is en ook wat rustiger in haar doen en laten. (Ze is ook nog eens een grote zenuw-pees…)

    Dus je begrijpt dat ik benieuwd ben naar de reakties van de doktoren.

    Groetjes Moon.