Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verkeersexamen

  • Stan

    ik ben stan. ik zit in groep 7 en had mijn verkeersexamen vandaag gedaan.

    ik wist al meteen de tweede vraag niet, want ik moest kiezen tussen 3 en ik zat in de problemen met 2 en 3 die leken veel op elkaar. die had ik dus ook fout.

    ik had in totaal 30 van de 40 punten en elke fout telde voor 2 punten, ik had dus 5 fouten. ik had op de eerste bladzijde een 7, op de tweede een 9 en op de derde ook een 9, en op de laatste een 5,

    Er is er een uit mijn klas gezakt. Hij had 23 punten en hij moest het opnieuw en toen had hij 36 punten. dus erg goed, hij had alleen niet goed gelezen.

    Hij heeft geen dyslexie en ik wel, ik vind dat ik het goed gedaan heb.De meester kwam vragen of ik meer tijd nodig had, maar dat was niet nodig. Ik had 4 keer iets gevraagd.

    Mama zei dat het wel opviel dat ik de laatste slechter maakte, mijn concentratie wordt dan minder. Ik had bij 3 vragen maar 1 antwoord aan gekruist en je moest 2 goede zinnen aankruisen. Ik had dus niet goed gelezen!!!

  • greetje

    Gefeliciteerd Stan!! Ik vind het knap van je hoor.

    groetjes,

    een moeder van een dyslectische zoon die vorig jaar verkeersexamen moest doen