Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

iritant he, die mensen die jou heel de tijd verbet

  • Mirjam

    hey luitjes

    alles kids? Met mij wel, vinden jullie het ook zo irri al die MENSEN DIE JOU als maar door VERBETEREN? IK WEL!!!!!!! Mensen op gelet hier komt een reuzen AANBOD!!!!!!!!!:

    Kom in contact via mail of msn met iemand IK die dat net zo irri vind als jij dat je heel de tijd word verbeterd. Dus geef hier EEN REACTIE op en wie weet binnen een week heb je ONLINE CONTACT EN ALS JE HET TOCH TEGEN VALT HOU JE ER GEWOON MEE OP!!!!!!!!!!!!!!

    DUZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!! JIJ HEBT MZZL EN KAN HIER VAN profiteren!!!!!!!!!!:

    ok, ok ik ben een beetje overdreven aan het doen maar wat er staat is wel zo en ik vind het leuk om met mensen te chatten en te mailen!!!!!

    nopu ja ik zie wel wie er reageert

    p.s. ik regel het voor de rest wel je hoeft alleen maar een reactie te plaatsen

    -xxx-ies en tot mails MIRJAM

  • suzanne

    Ik heb zelf wel geen last van Dyslexie maar ik begrijp wat je bedoeld.

    Ik msn nog al vaak met een klasgenoot die dus wel dyslectisch is en eerst verbeterde ik e fouten ook allemaal.

    Ondertussen heb ik dat maar opgegeven aangezien hij toch niet echt ziet dat je het hebt verbeterd en laat zelf soms ook mijn fouten staan.

    Dit moet ik trouwens wel proberen te voorkomen, want het maakt het lezen natuurlijk niet makkelijker.

    Ik zeg alleen iets van de fouten als ik het niet kan lezen want anders zou er een misverstand kunnen ontstaan .

    Maar ik ga nu weg want ik ben nog druk vandaag en ik hoop je nog eens te spreken

  • jamie

    ik vind dat ook heel iritant

    mijn broer doet dat namelijk ik word er gek van .

  • jamie

    dank je suzanne je hebt gelijk

    ik heb dyslexie en het is erg iritant want het is ook een beetje beledengend als je iemand steeds verbeterd want dan lijkt het net of je beter bent en dat is dus niet zo mensen met dyslexie zijn net zo goedsuzanne schreef:

    >

    > Ik heb zelf wel geen last van Dyslexie maar ik begrijp wat je

    > bedoeld.

    > Ik msn nog al vaak met een klasgenoot die dus wel dyslectisch

    > is en eerst verbeterde ik e fouten ook allemaal.

    > Ondertussen heb ik dat maar opgegeven aangezien hij toch niet

    > echt ziet dat je het hebt verbeterd en laat zelf soms ook

    > mijn fouten staan.

    > Dit moet ik trouwens wel proberen te voorkomen, want het

    > maakt het lezen natuurlijk niet makkelijker.

    > Ik zeg alleen iets van de fouten als ik het niet kan lezen

    > want anders zou er een misverstand kunnen ontstaan .

    > Maar ik ga nu weg want ik ben nog druk vandaag en ik hoop je

    > nog eens te spreken