Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Faalangst en dyslexie

  • Clemente Valli

    Vraag voor jullie. Hebben jullie ook faalangst. Soms als ik aan het werk ben dan dan ben ik bij een som en dan denk ik fout dan streep ik ik het door dat is stom en dan begin ik soms helemaal overnieuw en soms wordt ik helemaal hysterisch omdat iemand zegt dat het fout is en daarom zeg ik het is goed jullie weten het niet en ze snappen mij niet en op mijn oude school daar wist ik helemaal niet dat ik faalangst had maar op oude school daar zeiden ze dat ik het goed had maar daar kwam ik later achter dat ze waren aan het liegen en daarom werd ik helemaal hysterisch en daarom geloofde ik een tijdje niemand meer. Maar toen ik op mijn nieuwe school zat De Linie VSO toen vertelde meester Jaap dat hij het wel kon begrijpen en hij begreep mij heel snel en ik hem ook. Wie heeft hier ook mee te maken. Mail mij dan terug.

    Groetjes Clemente Valli 12 jaar.

  • marley

    hey clemente

    ik heb ook last van faalangst maar ook op die manier.

    ik heb het met wetstrijden want als ik een wetstrijd moet doen met atletiek.

    wordt ik erg onzeker.

    En als ik iets goed wil doen dan durf ik het niet meer dus erg vervelend

    en met spreukbeurden vergeet ik alles terwel ik het helemaal uit mijjnn hoofd weet.

    groetjes marley

  • esther wagemakers

    hoi, Clemente Valli

    ik ben esther wagemakers en ik ben 12 jaar

    ik weet precies wat je bedoelt

    ik heb zelf dyslexie en ook faalangst blijkbaar

    dat wist ik echt nog niet maar ze zeggen nu van wel

    ik heb ook wel eens dat ik met iets overnieuw begin terwijl ze zeggen dat het goed is toch is het vaak dat ze liegen

    wat je ertegen kunt doen weet ik ook niet maar je moet proberen toch op je zelf te vertrouwen als is dat makkelijker gezegt als gedaan

    ik hoop dat het je lukt

    doei

    groetjes

    esther wagemakers