Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dyslexie wat nu????????

  • gamze

    hallo ik ben gamze eroglu zoals jullie al hebben gelezen i nde eerste hoofdstuk woon in deventer je hebt dyslexie wat nu je moet lessen gaan volgen als je dat wilt maar het zou heel goed zijn voor jou ik kan hier niet alles vertellen maar als jij hier meer over wilt weten dan kan ikj ou er mee helpen ik zou geen gekke dingen of zo naar jou sturen stuur joun email naar mijn email adres de mijne is eroglugamze@hotmail.com meschien wordt jij mijn email date wie weet maar stuur gauw een email dan kun jij te veel over mij te weten komen over dyslexie

    halo -> hallo

  • eveline brink

    hoi

    ikke heb dus dyslexie maar dat weet ik al jaren!

    het is een grote vorm van dyslexie (als je da zo zegt?)

    ik zou wel wat tips kunnen gebruiken over talen leren enzo.

    ikke weet niet of je mij kunt helpen maar da moet jij maar beslissen!

    nou doedels (mijn groet) van mij

    (eveline uit heerlen die in lyceum 4 zit)

    mijn emailadres is: ebrink@sintermeerten.nl

  • Alison

    Hallo,

    Wij hebben dit met onze zoon van nu 10 jaar gedaan. (2 jaar geleden) Duurt inderdaad ongeveer 25 uur in totaal.

    Is een goede methode voor een kind wat een z.g. beelddenker is. Voordat de persoon die dit doet met het kind aan de slag gaat, wordt allereerst bekeken of het kind een beelddenker is. Zo ja dan gaan ze aan de slag samen.

    Wij hebben ervaren dat het zeker kan helpen.

    Er zijn goede boeken over waar van alles in staat. Verder is het wel duur, en verzekeraars vergoeden het niet.

    vr.gr.

    Alison