Hallo.

Ik zit nu in de eerst, en laats hadden we een toets om te kijken of je dyslectie,s bent daar uit kwam dus dat ik het eventuweel kan zijn.

Ik ben daar alles behalve blij mee nu moet ik voor de zekerheid nog een toets maken en als daar uit komt dat ik het niet ben krijg ik extra hulp met spelling.

Als er uit komt dat ik het wel ben krijg ik voor alle vakken hogere cijfers met toetsen en langer de tijd enzo omdat ik dan dylectie,s bent.

Dat vind ik zo vals dat wil ik hellmaal niet ik heb het acht jaar gedaan zonder al dat gedoe mij eind cijfer op de basisschool van spelling van een 9 en woorden dictee een 8 en taal een 7,5 dus ik snap het gewoon niet.

Ik heb ook op internet gezocht als ik het wel ben en waar aan je het aan kan herkenen nou bij mij dus nergens aan.

Ik heb geen moeite met lezen ook niet met schrijven en zeker niet met taal en spellig ik heb in een jaar antliaans geleerd nou doe dat maar na en dan ook nog erbij schrijven.

Ik vind dit alles gewoon stom mensen doen net alsof je dom bent maar nee dat ben ik niet en de meeste die dyslectie hebben niet ik doe gewoon havo / vwo en heb nu vwo niveau zelf met lezen enzo.

Echt onbegrijpelijk ik wil al dit gedoe niet.

Zo meisje uit me klas zei dat we vet moeilijke woorden moeten lezen.

Nou ik weet zeker als iedereen dat moest doen dat ze slecht zouden scoren.

Het gaat moeilijk woorden voor te lezen als je er nog nooit van hebt gehoord dan weet je niet waar de klanken liggen enzo.

Maar achja als blijkt dat ik het niet ben eis ik een exusses al dat gedoe voor niks.

IK BEN GEWOON NIET DYSLECTIE,S.

Ps heel veel zullen nu wel denken dat ik me aanstel nou dat mag je dan aar mooi denken maar sommige doen net als dylsectie een ergste ziekte is ze willen er alles aan doen om zo goed te maken dikke onzin heb acht jaar zonder te weten dat ik ( zogenaamd) dyslectie bent dus dat kan ik nu ook wel heb nooit probelem gehad.

met vriendelijke groet Chiandra.